نرم افزار طراحی مدارات الکترونیکی- Circuit Maker 2000 - Service Pack1
 


CircuitMaker از جمله نرم افزارهایی میباشد که طی زمان اندکی توانسته به صورتی موفق در میان نرم افزارهای رقیب مطرح گردد و شاید دلیل آن را نیز بتوان در دیدگاه واقع بینانه طراحان آن جستجو نمود . زیرا در اولین مقایسه CircuitMaker با نرم افزارهایی چون NI Circuit Design Suite و یا Proteus VSM ( که رقبای جدی آن هستند ) پی میبریم که نرم افزار فوق با حجم کمتر بسیار سریعتر از هر دو نرم افزار میباشد . همچنین در CircuitMaker هم جنبه های تجاری و هم آکادمیک به خوبی رعایت گردیده است که از این نظر برتری قابل توجهی بر نرم افزارهای مشابه پیدا میکند ….
پس از نصب CircuitMaker اجرا
نرم افزار از توسط اجرا دو فایل exe ( اجرایی ) از پوشه نصب آن آغاز میگردد ( بدون وجود شورتکات در دسکتاپ ) که اولی جهت طرح شماتیک و شبیه سازی cirmaker.exe و دومی جهت طرح PCB یا فیبر مدار چاپی Traxmakr.EXE میباشد .
با اجرا cirmaker.exe صفحه اصلی
طراحی نرم افزار در اختیار کاربر قرار میگیرد که میتوان به سهولت از کتابخانه گسترده قطعات الکترونیک عتاصر لازم را به طرح مورد نظرمان اضافه نماییم . پس انتخاب هر قطعه ، همانند نرم افزارهای کاملا حرفه ای میتوان قطعه مورد نظر را پس از نامگذاری و اضافه نمودن Comment و ….. در جمع اشیا طراحی شده مشاهده نمود . همچنین در این نرم افزار ارتباط قطعات بسیار آسان و تنها با چند کلیک موس امکانپذیر میباشد . پس از اتمام طرح میتوانیم طرح را جهت چاپ ، ساخت PCB و … ذخیره نماییم و یا وارد مرحله شبیه سازی گردید .
با اجرا Traxmakr.EXE نیز بخش ساخت مدار چاپی آغاز میشود که به سبب سر و کار این بخش با شکل فیزیکی قطعات ، کتابخانه های دسترسی به اشیا مورد نیاز اندکی متفاوت میباشد . در این بخش هم امکان
طراحی اتوماتیک و هم دستی در نظر گرفته شده است که چنانکه عزیزان آشنا با این دسته از نرم افزارها واقف میباشند استفاده از حالت طراحی دستی آن رواج بیشتری دارد و علت آن نیز استفاده گسترده حالت اتوماتیک از لایه های اضافی میباشد که به سبب مشکلات تکنیکی و هزینه تلاش میگردد تعداد لایه ها از عدد 2 تجاوز ننماید و بنابر این در اغلب اوقات از حالت دستی آن استفاده میگردد …

In ECE 2 you will not be required to use a simulation program, but they can be very helpful for learning about circuits, testing designs or analyses, and even just drawing schematics for reports.
There are now several PC-based circuit simulators on the market. Most are based on the SPICE simulation engine developed at UC Berkeley. You can find a list of several simulators here. Some of the vendors provide free student versions of their software, usually with some limitation on the number of components that can be simulated.
The ECE department does not endorse any particular product or differentiate between any product or its competitors. However, we have purchased a license for MultiSim v9, and this program is installed on the computers in the ECE2 lab.

راهنمای نصب :
نرم افزار را با اطلاعات موجود در فایل Serial نصب و فعال نمایید.
پس از نصب
نرم افزار محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.


نوع فایل: exe
حجم: 6.8 مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان